Notaris voor aanneemovereenkomst in Meerstad
Er komt veel kijken bij de aankoop van een nieuwbouwwoning. Niet alleen op het gebied van de afwerking en bijvoorbeeld de inrichting hiervan, maar ook bij het papierwerk vooraf. Denk aan de koopovereenkomst die ondersteund moet worden, de aanneemovereenkomst en de akte van levering. Een notaris helpt u deze stukken op te stellen, gezamenlijk door te nemen en vervolgens te ondertekenen. Bent u op zoek naar een notaris voor een aanneemovereenkomst in Meerstad? De notaris van Stevens Idema helpt u hier graag bij. Dat geldt logischerwijs ook voor de andere stukken bij de aankoop van een nieuwbouwwoning.
Hulp notaris bij aanneemovereenkomst in Meerstad
Bij de aankoop van een nieuwbouwwoning sluit u allereerst een koopovereenkomst voor de aankoop van het stuk grond waarop gebouwd wordt. De levering van deze grond vindt vervolgens plaats middels een akte van levering. Om daadwerkelijk te kunnen starten met de realisatie van de woning stelt u met de notaris een aanneemovereenkomst in Meerstad op. Dit document dient als opdracht aan de aannemer om aan de slag te gaan met de bouw. In de aanneemovereenkomst wordt daarnaast vastgelegd dat u in termijnen betaalt en wanneer deze termijnen verstrijken. Vaak is dat een mijlpaal in het bouwtraject en geen vaste tijdsperiode. Een notaris vertelt u er meer over.
Afspraak bij notaris voor aanneemovereenkomst in Meerstad
Wenst u op korte termijn hulp van een notaris voor een aanneemovereenkomst in Meerstad? Neem contact met ons op, zodat we een afspraak met u in kunnen plannen. Onze notaris biedt niet uitsluitend ondersteuning bij het opstellen van de aanneemovereenkomst in Meerstad; ook voorzien we u op voorhand graag van advies over de inhoud van het document.